#Hoogste Kwaliteit
#1 Dag Levering*
#Track en Trace  
#Bel, App of Email

Retourneren

Heb je een verkeerde product besteld of ben je niet tevreden? Het kan ook zijn dat je product het niet meer doet. Op deze pagina vind je alle informatie over hoe je een product kan retourneren.

Terugsturen

Wil je een product terugsturen omdat je verkeerd heb besteld of afziet van het product dan heb je het recht om het terug te sturen. Je hebt 14 dagen de tijd na ontvangst van je product om aan ons door te geven of je het product wilt terugsturen. Na de melding heb je nog 14 dagen de tijd om het naar ons op te sturen. Volg de stappen hieronder om te retourneren.

1. Download en print het retourformulier die je in de email heb ontvangen.
2. Vul het formulier in.
3. Stuur het product met het formulier naar ons toe op het volgende adres:

Double S Telecom
Afdeling Retour
Krabbendijkestraat 65
3086 LP Rotterdam

Het retourformulier is bedoeld voor omruiling of terugbelating van de (deel)bestelling.

 

Garantie

Is je bestelde product kapot binnen 6 maanden na ontvangst? Dan heb je wettelijke garantie op je product, mits kan worden aangetoond dat het defect niet is veroorzaakt door onjuist gebruik of defecten binnen het op te laden apparaat. Zichtbare beschadigingen/defecten vallen niet onder de wettelijke garantie. Stuur een email naar info@kwaliteitlader.nl en noteer de volgende punten:

  • Ordernummer
  • Omschrijving van het probleem
  • Foto's van het product, zodat we weten dat het niet om zichtbare beschadiging gaat.

We gaan aan de slag om te beoordelen en houden je op de hoogte. Het product word omgeruild als de melding word goedgekeurd. 

 

Contact

Heb je nog vragen omtrent retournering dan kun je ons bereiken op de volgende manieren:

✉ Email:
info@kwaliteitlader.nl

📞 Telefoon:
06 22620282

📱 WhatsApp:
06 22620282

💬 Facebook:
@kwaliteitlader